26 Kasım 2012 Pazartesi

Eğitim Yardımı Hk. - 2012/58


T Ü R K İ Y E   Z İ R A A T   O D A L A R I B İ R L İ Ğ İ
UNION OF TURKISH CHAMBERS OF AGRICULTURE
G.M.K Bulvarı No: 25   06440 Demirtepe / ANKARA
Tel: (0.312) 231 63 00 (Pbx) - Fax: (0.312) 231 76 27 
 
 
             Esas Birim : Personel ve İdari İşler Müdürlüğü                                                                             Tarih: 19.09.2012
          Genelge No:  58                                                                                                                             Özeti :Eğitim Yardımı Hk.
 
 
 
 
 
                           ZİRAAT ODASI BAŞKANLIĞI'NA,
                           ................................................
 
 
Ziraat Odaları Personel Yönetmeliği’nin Eğitim Yardımı başlıklı 35. Maddesinde, Birlikçe belirlenecek usul ve esaslara göre, personelin eğitim gören çocukları için “Eğitim Yardımı” yapılabileceği öngörülmüştür.
Birlik Yönetim Kurulu, 14.09.2012 tarihinde yaptığı toplantıda; 2012–2013 Öğretim yılında çalışan personeline eğitim yardımı yapmak isteyen odalarımızın çalıştırdıkları personelin; ilköğretimde öğrenim gören çocukları için ayda 55,00 (ellibeş) TL, lisede öğrenim gören çocukları için ayda 85,00 (seksenbeş) TL ve yüksek öğrenim gören çocukları için ise (Açık Öğretim kurumlarında okuyanlar hariç) ayda 115.00 (yüzonbeş) TL’ yi aşmamak şartıyla (Meclis kararı alarak) eğitim yardımı yapabileceklerine karar vermiştir.
Personelinin eğitim gören çocukları için eğitim yardımı yapmak isteyen Odaların, bu konuda Oda Meclisinden karar almaları, Öğrencilerin talep dilekçesi (ilköğretimdeki öğrencilerin velilerinin talep dilekçesi), okuldan alınacak öğrenci belgesi, öğrencinin nüfus cüzdanı fotokopisi, bursun ödenmesinde müracaat tarihinin esas alınması ve sınıfta kalan öğrencinin eğitim yardımının kesilmesi şartıyla oda personeline eğitim yardımı yapabileceklerdir.
Ayrıca, 6964 sayılı kanunun (3/k) maddesinde “Odalara kayıtlı muhtaç çiftçi çocuklarının, yurt içinde eğitimleri veya ihtisas ya da stajları için Birliğin onayı ile burs vermek.” odaların görevleri arasında sayıldığından; odalara kayıtlı çiftçi çocukları için burs uygulaması yapılabilmesi, Birliğin onayını gerektirmektedir.
Bilgilerini rica ederiz.


                               
                                                                           M. Hikmet YAVUZYİĞİT                   Vedat KOÇ                                        
                                                                                              Per. ve İd. İşl. Md. V.                      Genel Sekreter
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder